Sunday, July 1, 2012

HAYATINIZIN LIDERI OLUN!



Size en basindan soyleyeyim… Bir sabah kalkacaksiniz ve dunya bambaska bir dunya, hayat bambaska ve piril piril bir hayat olacak; melekler gelip sizi bastan yaratacak diye bir sey yok! Hepimizin “bir gun gelecek ve hersey bambaska olacak” beklentisindeki gun ISTE BUGUN!  Iste bugun, hayatiniz bambaska, dunyaniz piril piril olacak! Iste bugun, icinizdeki gucunuz durusunuzla, bakisinizla, kendinize olan inancinizla isildayacak! Iste bugun, hersey bambaska olacak! Ve ben sizi iste BUGUN hayatinizin lideri olmaya davet ediyorum!
Hayat dedigimiz, anlarimizdan ibaret, duygularimizin ve hatiralarimizin biraraya gelip olusturdugu yasanmislik degil midir? Peki nedir sizin yasanmisliklarinizin bileskesi? Nedir sizin icin hayat?
Benim icin hayat; yasadiklarim, yasiyor olduklarim ve yasayacak olduklarimin bir butunudur. Yasadiklarimdan ogrendiklerim, icinde yasiyor oldugum andan aldigim keyif ve bu andan sonra yasayacaklarimin bende yarattigi o essiz, kipir kipir, isil isil, neseli duygulardir.J Kendi dunyamda, kendi damarlarimda hissettigim gercekliktir benim icin hayat. Kendi farkindaligimla yarattigim varolus misyonum ve vizyonum dogrultusunda, kendi sectigim inanclar ve benimsedigim degerlerle kendi cizdigim yasam haritasidir hayat. Kendi gucumle yonettigim ic dunyam, degisime ve gelisime oncu olup fark yarattigim dis dunyam ve kendi lideri oldugum essiz bir deneyimdir benim icin hayat.
Hepsi yasamaktir, hepsi hayattir benim icin…Dusuncelerle, duygularla, hayallerle ve gerceklerle dopdolu, essiz bir deneyim… Ve bu deneyim, sadece benim deneyimim… Bu hayat, sadece benim hayatim… Ben kendi vucudum ve icindeki uc trilyon hucremle birlikte kendi deneyimlerimi yaratiyorum hayat diye. Siz kendi vucudunuz ve kendi hucrelerinizle kendinizinkini… Sizin hucrelerinizin sizin zihninize tasidigi duygulari ben hissedemem. Sizin zihninizden gecen dusunceleri ben dusunemem. Ve sizin hayallerinizi, isteklerinizi ve hedeflerinizi ben bilemem, ben isteyemem…Bir baskasi da bilemez, sizin guygularinizi hissedemez ve sizin istediginizi isteyemez. Onlar sizin fiziksel makinenizden, sizin dunyanizdan cikan yasanmisliklar, sizden baskasinin tecrube edemeyecegi, sadece size ozel, sizinle baslayip sizinle biten deneyimler. Onlar sizin zihninizdeki bilincli ya da bilincsiz deger yargilariniz ve inanclarinizdan suzulup sadece sizin damarlariniza akan gerceklikler. Sizin uc trilyon hucrenizde yasam bulan ve sizin fiziksel makinenizin koordinatlariyla sinirli olan gerceklikler. Fark etseniz de etmeseniz de kendi lideri oldugunuz…
Ve bugun, bu gercegi fark etmenin tam zamani! Bugun, “herseyin bambaska oldugu”, kendinize ve icinizdeki guce inanip gokteki yildizlar gibi isildadiginiz o sihirli gun! Iste bugun, sizin farkindalikla HAYATINIZIN LIDERI oldugunuz gun!
***ISILDAYIN J ***

BURCU UNSAL
Yasam Kocu, Kisisel ve Kurumsal Liderlik Uzmani, Lisansli NLP Egitmeni, Uluslararasi Marka ve Iletisim Profesyoneli


No comments:

Post a Comment